2021-06-03 19:14:37 eTWINNING PROJEKT „VIRTUALNI SAJAM VJEŽBENIČKIH TVRTKI“ ZAVRŠEN eTWINNING PROJEKT „VIRTUALNI SAJAM VJEŽBENIČKIH TVRTKI“ Naša škola sudjelovala je u eTwinning projektu „VIRTUALNI SAJAM VJEŽBENIČKIH TVRTKI“ koji je završen 30.04.2021. Tog dana u 14.30 se održalo završno događanje u okviru natjecateljskog dijela projekta Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki. Nakon uvodnih aktivnosti održano je proglašenje najuspješnijih Vježbeničkih tvrtki. 1. mjesto osvojila je VT Flores d.o.o. (Srednja škola Isidora Kršnjavog Našice) 2. mjesto osvojila je VT Licitar d.o.o. (Gospodarska škola Varaždin) 3. mjesto osvojila je VT Home made heaven d.o.o. (Druga ekonomska škola Zagreb) Našu školu predstavljala je VT Herkul d.o.o. koja je osvojila 4. mjesto. U projektu je bilo uključeno 90 vježbeničkih tvrtki iz 39 škola iz cijele Hrvatske,100 nastavnika (mentori i ocjenjivači) ekonomske grupe predmeta i 270 učenika koji se obrazuju za zanimanje ekonomist/komercijalist. U kategoriji izrade slogana za e Twinning projekt naša ekipa osvojila je 2. mjesto. U projektu su sudjelovali profesori Željko Milnović i Ivana Švamberger zajedno sa učenicama četvrtog razreda ekonomije: Emma Fabijanac, Ivana Bračun i Martina Bračun koje su predstavljale našu školu sa svojom VT Herkul d.o.o. Projekt je realiziran kroz niz aktivnosti za učenike, mentore i ocjenjivače, koje su se održavale u virtualnom okružju na platformi eTwinning. U proglašenju najuspješnijih vježbeničkih tvrtki sudjelovali su pokrovitelji i sponzori našeg projekta. Sudjelovale su gđa. Ružica Božić Cerovac (Muzej čokolade Zagreb), gđica. Marcela Sabljo (Interijeri Sabljo) i gđa. Vedrana Šimunić Rod, viša stručna savjetnica za ekonomiju, trgovinu i poslovnu administraciju pri ASOO-u.
OSTVARENI CILJEVI PROJEKTA -omogućiti učenicima sudjelovanje na sajmu vježbeničkih tvrtki što je ujedno jedan od kurikulumskih ishoda nastavnog predmeta -potaknuti učenike na promišljanje o društvenoj odgovornosti tvrtki -omogućiti učenicima predstavljanje vlastite vježbeničke tvrtke -potaknuti učenike na izradu kreativnih promidžbenih materijala -povećati digitalnu pismenost učenika
Virtualni sajam omogućio je učenicima stjecanje iskustva sajamskog poslovanja kroz različite alate na način da se sve odvija digitalno (od prijave, učitavanja materijala, vrednovanja i proglašavanja pobjednika).
OČEKIVANI – POSTIGNUTI REZULTATI PROJEKTA -stvorena baza za daljnju komunikaciju među vježbeničkim tvrtkama unutar Republike Hrvatske -kreirana bazu radova s primjerima dobre prakse koju nastavnici mogu naknadno koristiti - izrada videa o vježbeničkoj tvrtki, prezentacije o društvenoj odgovornosti vježbeničke tvrtke i promidžbenih materijala vježbeničke tvrtke - izrada brošure s primjerima dobre prakse - povezivanje učenika iz različitih škola -povezivanje školskih zadruga i vježbeničkih tvrtki
Čestitke svim sudionicima projekta. Željko Milnović, prof. |
Srednja škola Marka Marulića Slatina |