2021-11-09 17:01:42
Medijska pismenost kroz vizualno programiranje Osviješteni problematikom medijske pismenosti mladih učenici 3. a i 3. b razreda uključili su se na nastavi Informatike, s profesoricom Ksenijom Rastijom, u međupredmetni školski projekt Kultura i mediji – kritičko vrednovanje medijskih sadržaja te ga povezali s obilježavanjem Europskog tjedna programiranja kroz radionice vizualnog programiranja u Scratch-u. Medijska pismenost se smatra jednim od najvažnijih oblika pismenosti u 21. stoljeću. Medijske kompetencije prijeko su potrebne ne samo odraslima, već i djeci i mladima. Svjesni smo da je potrebno stalno poticati medijsko obrazovanje koje je postalo neophodno za život u današnjem društvu.
Učenici su na nastavi informatike istraživali i učili o medijskoj pismenosti kroz ponuđene teme:
općenito o medijskoj pismenosti,
dezinformacije i lažne vijesti,
sexting i sextortion,
digitalni mediji i mentalno zdravlje,
influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih,
Clickbait novinarstvo.
Stečeno znanje o medijskoj pismenosti pretočili su u kvizove kroz vizualno programiranje u Scratch-u tijekom Europskog tjedna programiranja koji se obilježava u mjesecu listopadu. Učenici su kroz svoje aktivnosti i programiranje ostvarili obrazovne ishode predmetnog kurikulumu 3. razreda opće gimnazije za Informatiku.
Radove učenika pogledajte u nastavku. Autori radova su Luka Šabić (3. A), Noa Fazekaš (3. B), Venio Rulj (3. B), Tanita Šantalab (3. A) te tim Ana-Nika Brunović i Elizabeta Kokorić. Pokrenite učeničke kvizove i naučite nešto novo o medijskoj pismenosti.
Ksenija Rastija, prof.
|