2023-03-09 10:15:07

Moć reklama na društvenim mrežama – radionica

U mjesecu veljači, u kojemu obilježavamo Dan sigurnijeg interneta i Tjedan psihologije, učenici 1.a i 1.b razreda opće gimnazije uključili su se u međupredmetni školski projekt „Moć reklama“. S učenicima je provedena radionica na temu Moć reklama na društvenim mrežama. Radionicu s učenicima provele su školska psihologinja Ljiljana Matošević i profesorica informatike Ksenija Rastija.

Kako bismo potaknuli učenike na ozbiljnije promišljanje o reklamama koje im "iskaču" na društvenim mrežama, te ih mame na kupovinu, ali i stvaranje krive sliko o sebi i društvu, na nastavi informatike od 13. do 15 veljače održana je radionica s učenicima koju su osmislile i vodile školska psihologinja Ljiljana Matošević i profesorica informatike Ksenija Rastija.

 

 

Potaknuti ovom radionicom učenici su u timovima razmijenili svoja iskustva o društvenim mrežama koje koriste, iznosili su svoja promišljanja o navikama na društvenim mrežama, pozitivnim i negativnim stranama korištenja društvenih mreža, zapažanjima vezanim za reklame, utjecaju reklama na navike kupovanja, te kreirali plakat svog tim koji su i prezentirali pred ostalima.

 

 

Svojim izlaganjem upoznali su ostale učenike sa svojim stavovima, te ukazali na utjecaje reklama na društvenim mrežama na djecu i mlade. Stavove i promišljanja učenika pročitajte u nastavku na Padlet ploči.

 

Autorica: Ksenija Rastija, prof.

 


Srednja škola Marka Marulića Slatina