2022-12-22 18:53:00

Stilska analiza reklama – aktivnost u sklopu projekta Moć reklama

Na nastavi Hrvatskoga jezika tijekom prosinca učenici prvih razreda opće gimnazije u sklopu projekta Moć reklama upoznali su teorijski dio područja oglašavanja, točnije reklama. Bilo da se radi o televiziji, radiju ili internetu, reklame su ono što prvo iskače i nastoje privući pozornost potrošača. Vješto su smišljene i prezentirane tako da što više potiču i nagovaraju na kupovinu.

 Zvukovna strana reklame kod mnogih primatelja prva privuče pozornost, ali se nerijetko ponavljaju i dijelovi, cijele riječi ili nizovi  što navodi na lakšu pamtljivost i kupovinu. Ono što još privlači pozornost potencijalnih kupaca i potrošača jesu i stilska sredstva kojih su se učenici prisjetili i praktično pronalazili na internetu. Na ovaj su način  povezali teorijski dio književnosti i stvaralaštva s područjem oglašavanja.

Radovi učenika dostupni su na poveznici Radovi.

 

Autorica: Željka Orban, prof.


Srednja škola Marka Marulića Slatina