2022-12-22 18:53:00 Stilska analiza reklama – aktivnost u sklopu projekta Moć reklama Na nastavi Hrvatskoga jezika tijekom prosinca učenici prvih razreda opće gimnazije u sklopu projekta Moć reklama upoznali su teorijski dio područja oglašavanja, točnije reklama. Bilo da se radi o televiziji, radiju ili internetu, reklame su ono što prvo iskače i nastoje privući pozornost potrošača. Vješto su smišljene i prezentirane tako da što više potiču i nagovaraju na kupovinu. Zvukovna strana reklame kod mnogih primatelja prva privuče pozornost, ali se nerijetko ponavljaju i dijelovi, cijele riječi ili nizovi što navodi na lakšu pamtljivost i kupovinu. Ono što još privlači pozornost potencijalnih kupaca i potrošača jesu i stilska sredstva kojih su se učenici prisjetili i praktično pronalazili na internetu. Na ovaj su način povezali teorijski dio književnosti i stvaralaštva s područjem oglašavanja. Radovi učenika dostupni su na poveznici Radovi.
Autorica: Željka Orban, prof. |
Srednja škola Marka Marulića Slatina |