2023-03-24 12:26:29 Reklama kao tekst. Čitajmo, makar samo i reklamu! - aktivnost u sklopu projekta Moć reklama Učenici 1. r. opće gimnazije na nastavi Hrvatskoga jezika u sklopu međupredmetnog projekta Moć reklama naučili su kako su reklame vrste odašiljanja poruka i kako svaka nastoji, na što originalniji način, istaknuti proizvod u moru drugih. Svoju originalnost i upečatljivost grade grafički, vizualno i auditivno, a kombinacijom svih tih elemenata mogućnosti je bezbroj. Ono po čemu su one privlačne, svakako je boja, veličina, oblik, font slova, zvuk i sam tekst. Reklame moraju biti kratke, jasne, jednostavne, a nadasve upečatljive kako bi zaintrigirale te privukle nečiju pažnju. Osim toga, važno ih je prilagoditi ciljanoj skupini. Važno je napomenuti kako je reklama i jedna vrsta komunikacije, upućena masi, a napravljena s ciljem da uvjeri ljude u dobrobit ponuđenoga proizvoda. Upravo ovo posljednje navedeno bio je zadatak učenicima da u skupinama, prema vlastitoj kreativnosti i maštovitosti izrade uratke koji će uvjeriti, tj. motivirati na čitanje posljednjeg interpretiranog obveznog djela za cjelovito čitanje, Šenoinu pripovijetku Prijan Lovro. Jesu li bili uspješni u tome, prosudite sami, no sudeći prema listama za vršnjačko vrednovanje i samoprocjenu, jesu.
Autorica: Željka Orban, prof |
Srednja škola Marka Marulića Slatina |