2023-03-24 12:26:29

Reklama kao tekst. Čitajmo, makar samo i reklamu! - aktivnost u sklopu projekta Moć reklama

Učenici 1. r. opće gimnazije na nastavi Hrvatskoga jezika u sklopu međupredmetnog projekta Moć reklama naučili su kako su reklame  vrste odašiljanja poruka i kako svaka nastoji, na što originalniji način, istaknuti proizvod u moru drugih. Svoju originalnost i upečatljivost grade grafički, vizualno i auditivno, a kombinacijom svih tih elemenata mogućnosti je bezbroj. Ono po čemu su one privlačne, svakako je boja, veličina, oblik, font slova, zvuk i sam tekst. Reklame moraju biti kratke, jasne, jednostavne, a nadasve upečatljive kako bi zaintrigirale te privukle nečiju pažnju.

Osim toga, važno ih je prilagoditi ciljanoj skupini. Važno je napomenuti kako je reklama i  jedna vrsta komunikacije, upućena masi, a napravljena  s ciljem da uvjeri ljude u dobrobit ponuđenoga proizvoda. Upravo ovo posljednje navedeno bio je zadatak učenicima da u skupinama, prema vlastitoj kreativnosti i maštovitosti izrade uratke koji će uvjeriti, tj. motivirati na čitanje posljednjeg interpretiranog obveznog djela za cjelovito čitanje, Šenoinu pripovijetku Prijan Lovro. Jesu li bili uspješni u tome, prosudite sami, no sudeći prema listama za vršnjačko vrednovanje i samoprocjenu, jesu.

https://carnet-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/zeljka_orban_skole_hr/EuWVyFFaEZ9JtDP-ul0-7dIBvEurEImFzOigWsdHvgvTSQ?e=VeJb0j

 

 

Autorica: Željka Orban, prof


Srednja škola Marka Marulića Slatina