2023-03-28 09:15:00
Međupredmetna suradnja Hrvatskoga jezika i Informatike u sklopu projekta Moć reklama (intervju sa stručnim suradnicima naše škole)Budući da reklame, pored informiranja i zabave, utječu i na nove vrijednosti suvremenog svijeta, ali i na ponašanje djece i mladih, učenici su zaključili potrebnim ispitati mišljenje struke koja prati utjecaj reklama, stoga su na satu Hrvatskoga jezika definirali pitanja na koja su zatražili odgovore od naše školske psihologinje, prof. Ljiljane Matošević i pedagoga, Marija Gumbarevića. Sa stručnim suradnicima naše škole razgovarale su učenice iz 1. a razreda opće gimnazije, Lana Fotez i Iva Lovčanin. Provedene intervjue digitalizirali su na Informatici pa su ove aktivnosti realizirane i u okviru predmetnih kurikula spomenutih predmeta s ciljem ovladavanja odgojno-obrazovnih ishoda.
U intervjuima provedenim krajem ožujka djevojke su saznale sljedeće:
Autorice: Ksenija Rastija, prof. i Željka Orban, prof.
|