2023-05-08 21:00:48 Obilježavanjem 6. Dana medijske pismenosti završen je projekt Moć reklama Završne projektne aktivnosti realizirane su obilježavanjem 6. Dana medijske pismenosti na nastavi Hrvatskoga jezika i Informatike. Nakon toga zadatak im je bio izraditi reklamni slogan u kontekstu predloženih ideja (ideje zadovoljenja određenog interesa, zasluge i nagrade, drugačije, jedinstveno i ideje pripadnosti) za upis u njihov razredni odjel nasuprot paralelnom odjelu.
Vrednovanje projekta Moć reklama
Zaključili smo kako smo tijekom nastavne godine uspješno proveli još jedan međupredmetni projekt, povezali predmetne odgojno-obrazovne ishode sa stvarnim životnim situacijama i medijski opismenili. Na nastavi Informatike učenici gimnazije obilježili su Dane medijske pismenosti kroz aktivnosti provedene pod sloganom Moć digitalnog oglašavanja. Provedenim aktivnostima zaokružili smo školski međupredmetni projekt i kroz razgovor učenici su potvrdili da svatko od nas ima drugačije stavove i razmišljanje o reklamama, neki smatraju da su jako važne i korisne, a drugi da su reklame „naporne“ i dosadne, čak često i iritantne. Svi su se složili da su kroz projekt ipak stekli dodatno obrazovanje o reklamama i da će svaki put razmisliti treba li im zaista neki proizvod prije nego li ga kupe. Isto tako potvrdili su da vrlo često kupujemo upravo zbog reklame i na taj način gomilamo nepotrebne stvari.
Analiza ankete bit će naknadno objavljena
Autorice: Željka Orban, prof. i Ksenija Rastija, prof. |
Srednja škola Marka Marulića Slatina |