Učenici se u narednom razdoblju mogu javljati radi odjava, promjena i naknadnih prijava ispita. Te se aktivnosti provode u skladu s člancima 17. i 18. Pravilnika o polaganju državne mature. Postupak:
Učeniku dajete obrazac zamolbe (prema vrsti zamolbe) i upućujete ga:

  • na popunjavanje obrasca zamolbe
  • na dostavljanje zamolbe školskomu ispitnom povjerenstvu.
    Osim popunjenoga obrasca zamolbe za naknadnu prijavu ispita, promjenu prijavljenoga ispita i promjenu razine prijavljenoga ispita školskomu ispitnom povjerenstvu učenik mora dostaviti odgovarajuću dokumentaciju kojom dokazuje opravdanost zamolbe. Odluku o opravdanosti svih vrsta zamolbi donosi školsko ispitno povjerenstvo.

  1. Naknadna prijava ispita
    Rok: do 2. svibnja 2025. (uključuje i taj dan)

Centru se šalje skenirana odluka školskoga ispitnog povjerenstva na e-adresu: ik.dm@ncvvo.hr. Ako je odluka školskoga ispitnog povjerenstva pozitivna, Centar u sustavu prijavljuje ispite. Centru nije potrebno slati skenirane obrasce zamolbe za naknadnu prijavu ispita niti popratnu dokumentaciju koju je učenik predao u svrhu opravdanosti neprijavljivanja ispita u zadanome roku. Obrazac zamolbe koji je učenik popunio i ostala popratna dokumentacija ostaju u arhivi škole. Obrazac za naknadnu prijavu ispita

  1. Promjena prijavljenih ispita

Rok: do 2. svibnja 2025. (uključuje i taj dan)

Promjena ispita podrazumijeva promjenu prijavljenoga ispita za neki drugi ispit. Učenik mora napisati da želi promijeniti ispit i umjesto njega prijaviti drugi ispit ili drugu razinu ispita te navesti razloge promjene. Kada učenik želi promijeniti prijavljeni ispit, uvijek mora jedan odjaviti i umjesto njega prijaviti drugi ispit. Svi ostali slučajevi odnose se na naknadnu prijavu. Centru se šalje skenirana odluka školskoga ispitnog povjerenstva na e-adresu: ik.dm@ncvvo.hr. Ako je odluka školskoga ispitnog povjerenstva pozitivna, Centar u sustavu evidentira promjene ispita. Centru nije potrebno slati skenirane obrasce zamolbe za promjenom prijavljenih ispita niti popratnu dokumentaciju koju je učenik predao u svrhu opravdanosti promjene. Obrazac zamolbe koji je učenik popunio i ostala popratna dokumentacija ostaju u arhivi škole. Obrazac za promjenu prijavljenih ispita; Obrazac za promjenu razine prijavljenih ispita

  1. Odjava prijavljenih ispita

Rok: do 2. svibnja 2025. (uključivo i taj dan)

Za odjavu ispita učenik treba popuniti obrazac za odjavu prijavljenih ispita. Školsko ispitno povjerenstvo donosi odluku o odjavi ispita. Centru se šalje skenirana odluka školskoga ispitnog povjerenstva na e-adresu: ik.dm@ncvvo.hr. Centar prema dostavljenoj odluci u sustavu odjavljuje ispite. Centru nije potrebno slati skenirane obrasce zamolbe za odjavu prijavljenih ispita. Obrazac zamolbe koji je učenik popunio ostaje u arhivi škole. Obrazac za odjavu ispita

Odluke školskoga ispitnog povjerenstva koje dostavljate Centru na gore opisani način obvezno moraju sadržavati: – prezime i ime učenika – OIB – vrstu promjene (promjenu, odjavu, naknadnu prijavu, naziv ispita i razinu ispita). Svaka odluka treba sadržavati KLASU i URBROJ i potpis ravnateljice/ravnatelja škole. Odluka o naknadnoj prijavi ispita treba se odnositi na jednoga učenika. Odluka o promjeni ispita i promjeni razine ispita treba se odnositi na jednoga učenika. Odluka o odjavi ispita može sadržavati podatke o više učenika.

VAŽNE NAPOMENE!

Ako školsko ispitno povjerenstvo donese pozitivnu odluku za učenika koji je zatražio ili mu je već odobrena prilagodba ispitne tehnologije, molimo obavijestite o tome Centar na e-adresu: prilagodba.dm@ncvvo.hr. Učenici koji su u SRDM-u u kategorijama Ponavljači DM i Nezavršeni obveznici su plaćanja prijavljenih ispita osim učenika iz članka 20. stavka 6. Pravilnika o polaganju državne mature. Uplatu ispita obvezni su izvršiti do 2. svibnja 2025. godine.

Autor: Alen Đurasek

Skip to content