Učenički servis

UČENIČKI SERVIS ŠKOLSKA GODINA 2024/ 2025.

 

U školskoj godini 2024/2025. s radom je započeo učenički servis. Za sve upite vezane uz rad učeničkog servisa (izradu učeničkih ugovora i članskih iskaznica, obračuna ugovora i isplate učeničkih zarada) molimo da nas kontaktirate putem telefona 033/551-449 ili na mail: ucenicki.servis.sl@gmail.com

 Radno vrijeme učeničkog servisa je od 09,00 do 13,00 sati (pon-pet) svakog radnog dana,

Učenički servis za školsku godinu 2024,/2025. zaprimati će nove članove do 25. srpnja 2025. godine.

Članom učeničkog servisa postaje se predajom dokumenatacije za učlanjenje i uplatom članarine u iznosu od 4,000 eura za tekuću školsku godinu 2024./2025.                                                                        Učeniku će se po predaji dokumentacije i dostavi dokaza o uplati članarine izraditi članska iskaznica.                                                                                                 

Dokumentacija za učlanjene predaje se osobno u vrijeme rada učeničkog servisa u  tajništvo škole ili ured pedagoga ili knjižnicu sukladno uputi o organizaciji rada škole.

Nepotpuna dokumentacija neće biti zaprimljena.

Članska iskaznica i ugovori izdaju se najkasnije u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja kompletne dokumentacije.

Za izradu članske učeničke iskaznice i ugovora potrebno je dostaviti sljedeće dokumente:

  • evidencijski list poslodavca/uputnicu
  • suglasnost roditelja-skrbnika za maloljetnog učenika / suglasnost punoljetnog učenika za obradu osobnih podataka
  • malu fotografiju (kao za osobnu iskaznicu)
  • potvrda škole o statusu redovnog učenika
  • potvrda iz banke o otvorenom tekućem ili žiro računu na ime učenika
  • kopija osobne iskaznice učenika
  • kopija osobne iskaznice roditelja-skrbnika (ukoliko je učenik maloljetan)
  • izjava učenika o primitcima
  • dokaz o uplati članarine od 4,00 € na račun virovotičko-podravske županije (vidi prilog uplatnicu)

Sva dokumentacija koju je potrebno popuniti nalazi se na web-stranici škole ili se može preuzeti u tajništvu škole

Obrazac „suglasnost“ za maloljetnog učenika popunjava roditelj/skrbnik za maloljetnog učenika

Roditelj/skrbnik za maloljetnog učenika daje  suglasnost za korištenje osobnih podataka učenika te se ista odnosi na davanje suglasnosti roditelja/skrbnika da učenički servis posreduje pri povremenom radu njihovog djeteta.

Suglesnost za punoljetnog učenika popunjavaju punoljetni učenici.

Učenik, koji se učlanjuje u učenički servis, dužan je evidencijski list/uputnicu  poslodavca dostaviti poslodavcu kako bi ga poslodavac popunio, potpisao i ovjerio.

Popunjeni, potpisani i ovjereni „evidencijski list poslodavca“ učenik donosi s ostalim obrascima pri prijavi u učenički servis.

Molimo da se svi traženi podaci na obrascima popune.

Na temelju dostavljenih dokumenata učenički servis izdaje ugovor o povremenom radu redovitih učenika koji potpisuju:  – izvršitelj poslova učenik (punoljetni učenik, u slučaju da je učenik maloljetan ugovor potpisuju učenik i roditelj/skrbnik za maloljetnog učenika; posrednik, škola i naručitelj poslova (poslodavac)

                                          

Ugovori se ne izdaju izdaju retroaktivno (unazad, u mjesecu za prethodni mjesec). Izdaju se od 25-og u mjesecu za slijedeći mjesec.

Poslodavac odnosno naručitelj poslova obvezan je nakon završetka mjeseca ispuniti ugovor nedostajućim podacima, staviti pečat i potpis odgovorne osobe te skenirani, popunjeni ugovor dostaviti na mail učeničkog servisa: ucenicki.servis.sl@gmail.com

 

Minimalna učenička satnica: 6,06 eura (članak 2. zakona o izmjenama i dopunama zakona o tržištu rada)

Više informacija pročitajte u Pravilniku o općim uvjetima poslovanja učeničkog servisa Srednje škole Marka Marulića Slatina. 

 

 

Dragi učenici, poštovani roditelji, dokumentacija za učenički servis dostupna je u prilogu.

Za dodatna pitanja ili nedoumice, obratite se tajništvu škole.

Zahvaljujemo na suradnji!

Vaša Srednja škola Marka Marulića Slatina

Priloženi dokumenti:

Skip to content