Prezentacija i radionica o samovrjednovanju
Autor: Zorislav Jelenčić, 16. 1. 2013.
U ponedjeljak, 14. siječnja 2013. godine, na sjednici Nastavničkog vijeća Srednje škole Marka Marulića Slatina predstavljen je sustav samovrjednovanja strukovnih škola, koji za cilj ima promicanje kontinuiranog unaprjeđivanja kvalitete, a u sam proces bi trebali biti uključeni svi djelatnici i učenici škole.
Samovrjednovanje je proces koji je pod kontrolom samih ustanova za strukovno obrazovanje i za koji su same odgovorne, a može se definirati kao sustavni i progresivni proces procjenjivanja u kojem ustanove prikupljaju i analiziraju dokaze kako bi donijele prosudbe i odluke o svojoj izvedbi u odnosu na dogovorene kriterije i indikatore. Provodi se po zadanim kriterijima, istim za sve škole u Hrvatskoj, što će u budućnosti omogućiti usporedivost škola. Prioritetna područja praćenja, ocjenjivanja i unapređivanja su:
- Planiranje i programiranje rada
- Poučavanje i podrška učenju
- Postignuća učenika i ishodi učenja
- Materijalni uvjeti i ljudski potencijali
- Suradnja unutar ustanove i suradnja s ostalim dionicima
- Upravljanje ustanovom i kvalitetom
U nastavku sjednice, radom u grupama, napravljena je SWOT analiza (prednosti, nedostatci, neiskorišteni resursi, prepreke u napredovanju, moguća poboljšanja i čimbenici napretka) prvog prioritetnog područja – Planiranje i programiranje rada.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.