Budući učeniče, zanima li te turizam, možda seoski? Želiš li nakon školovanja raditi u Turističkoj zajednici ili ugostiteljskom objektu? Ili se baviti uzgojem ekološke hrane?
Ako je odgovor da, zanimanje Agroturistički tehničar pravi je odabir za tebe.
Kao budući Agroturistički tehničar upoznat ćeš se s organizacijom i radom manjih obiteljskih gospodarstva te radom u ugostiteljskim objektima (seoski turizam), usvojit ćeš znanja o primjeni suvremenih tehnologija u proizvodnji zdrave i kvalitetne hrane (voća, povrća, mesa), kako se proizvodi i organizira ekološka proizvodnja hrane (strojevi, uređaji i repromaterijali u proizvodnji), naučit ćeš samostalno sastaviti jelovnik i pripremati hranu, ali tu nije kraj.
Upiši se u ovo zanimanje i doznaj.
Naši učenici agroturisti i njihovi profesori za tebe su pripremili video zapis o mnogobrojnim mogućnostima koji ovaj program nudi i pronašli su 5 razloga zašto upisati zanimanje Agroturistički tehničar.
PROGRAM OBRAZOVANJA/ ZANIMANJE | Trajanje obrazovanja | Broj učenika |
---|---|---|
Agroturistički tehničar (330404) | 4 | 20 |
Bodovni prag | Nastavni predmeti značajni za izbor kandidata | Popis dokumenata koji su uvjet za upis u pojedini program obrazovanja/ Popis zdravstvenih zahtjeva | Natjecanje iz znanja a vrednuje se pri upisu | Strani jezici koji se izvode kao obvezni nastavni predmeti | Izborni nastavni predmeti |
---|---|---|---|---|---|
nema | hrvatski jezik, strani jezik, matematika, biologija, , tehnička kultura geografija, natjecanje iz znanja: mladi tehničari | Liječnička svjedodžba medicine rada Zdravstveni zahtjevi: uredan njuh i raspoznavanje boja. Uredno kognitivno, emocionalno funkcioniranje, uredna funkcija srčano-žilnog, dišnog i mišićno-koštanog sustava. Uredna funkcija kože na otkrivenim dijelovima tijela, odsutnost alergije na profesionalne alergene. | Natjecanje mladih tehničara | Engleski jezik | Etika, Vjeronauk |
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.