Biraj STEM uz ICT i postani uspješniji
Uvodni video projekta
Sažetak:
Cilj projekta je razvoj fakultativnih programa iz STEM I ICT područja koji će unaprijediti kompetencije učenika gimnazija u Bjelovarsko-bilogorskoj i Virovitičko-podravskoj županiji u STEM i ICT području razvojem kompetencija nastavnika uz suvremeni pristup nastavi kroz moderne tehnologije i metode poučavanja.
U projektnim aktivnostima, uz nastavnike iz STEM i ICT područja, sudjelovat će učenici koji će tako utjecati na program svog obrazovanja te ravnatelji i stručni suradnici.
Opći cilj projekta: modernizacija kurikuluma gimnazijskog programa usklađenog sa suvremenim potrebama za znanjima, vještinama i stavovima.
Specifični ciljevi projekta:
- razvoj fakultativnih programa iz predmeta Računalna kemija, Linearno programiranje, Nacrtna geometrija i Razvoj aplikacija koji će unaprijediti kompetencije učenika gimnazija u Bjelovarsko-bilogorskoj i Virovitičko-podravskoj županiji u STEM i ICT području.
- unapređenje kompetencija nastavnika za suvremeni pristup nastavi upotrebom modernih tehnologija i metoda poučavanja u STEM i ICT području.
Glavne projektne aktivnosti su:
- Razvoj kurikuluma fakultativnih predmeta: Računalna kemija, Linearno programiranje, Nacrtna geometrija, Razvoj aplikacija
- provedba analize postojećih planova, programa i kurikuluma
- izrada 4 kurikuluma fakultativnih predmeta za gimnazije
- izrada pripadajućih nastavnih materijala za svaki predmet
- izrada ispitnih materijala za svaki predmet
- izrada priručnika za učenike za svaki predmet (u digitalnom obliku)
- izrada priručnika za nastavnike za svaki predmet (u digitalnom obliku)
- studijsko putovanje 8 nastavnika u Nizozemsku
- Jačanje nastavničkih kompetencija za izradu novih kurikuluma i provedbu novih nastavnih sadržaja te primjenu suvremenih metoda poučavanja i novih tehnologija
- edukacija 6 nastavnika u Future Classroom Lab-u u Bruxellesu
- edukacije za 30 nastavnika s temama:
- Kurikulum temeljen na ishodima učenja
- Metode učenja i poučavanja u kontekstu HKO-a
- Ocjenjivanje u kontekstu ishoda učenja
- Korištenje novih tehnologija radi povećanja interaktivnosti nastavnog procesa
- Poticanje poduzetničkog načina razmišljanja kod učenika: prepoznavanje prilika i istraživanje rješenja
- Radionica o alatima i metodama izrade digitalnih nastavnih sadržaja
- Radionica o međunarodnim projektima namijenjenim osuvremenjivanju STEM nastave
- nabava opreme:
- 16 laptopa
- 3 tableta
- pametna ploča
- 3 licence softvera za računalnu kemiju
- komplet zvučnik, slušalice, mikrofon
- Diseminacija novo razvijenog kurikuluma prema pojedinim kategorijama korisnika/sudionika
- Promidžba i vidljivost
- Upravljanje projektom i administracija
Očekivani rezultati projekta su:
- Razvijeno 4 kurikuluma fakultativnih predmeta (Računalna kemija, Linearno programiranje, Nacrtna geometrija, Razvoj aplikacija)
- 30 učenika sudjelovalo u aktivnostima razvoja novih kurikuluma
- 30 nastavnika sudjelovalo u specifičnim aktivnostima stručnog usavršavanja
Više pročitajte na službenim stranicama STEM za SVaKoG
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.