Srednja škola Marka Marulića Slatina partner je Glazbenoj školi Ladislav Račić u projektu „Glazbenom podukom do digitalne i medijske pismenosti“ u Pozivu Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja. Ciljne skupine su nastavnici i učenici u obje škole (GŠ i SŠMMS). Dugoročni učinci projekta su u osnaživanju kompetencija nastavnika za primjenu digitalne i medijske pismenosti, a učenici će steći vještinu i naviku upotrebe e-learninga te naučiti upotrebljavati različite softvere za oblikovanje medijskih poruka. Vrijednost je projekta 1.491.257,84 kn. Dobivena sredstva upotrijebi će se za edukacije nastavnika, stručno mentoriranje i nabavu opreme za potrebne za projektne aktivnosti u SŠMMS. U razdoblju od 30.11.2017. do 30.11.2019. 16 nastavnika educirat će se za kreiranje i upotrebu e-learning online sustava, 11 nastavnika educirat će se za produkciju, postprodukciju i digitalnu distribuciju AV sadržaja, a 20 učenika u on line e-learning sustavu učit će sviranja klavijatura, bas gitare, gitare, bubnjeva te za pjevanje.
Srednja škola Marka Marulića Slatina partnerski sudjeluje u projektu „Glazbenom podukom do digitalne i medijske pismenosti“. Za provedbu projektnih aktivnosti iz doznačenih sredstava nabavili smo: glazbene instrumente (gitara, bas gitara, bubnjevi, synthesizer, piano), opremu za obradu i distribuciju zvuka i svjetla (mikseta, tuner, mikrofoni, stalci, zvučnici, ručni snimač, HD kamera, rasvjeta, stroboskop), računalnu opremu (5 tableta i laptop) te 15 klupa i 40 stolica za školske hodnike.
U projektnim aktivnostima sudjelovao je 31 učenik i 7 nastavnika naše škole (šest nastavnika uključenih u edukacije i koordinatorica školskih projekata). Voditeljica aktivnosti s učenicima od siječnja do travnja bila je prof. Sara Mojzeš, a od travnja do studenoga voditelj je prof. Darko Špoljarić. U provedbi projekta učenici su učili svirati gitaru, bas gitaru, bubnjeve ili klavijature te pjevati koristeći sustav e-learninga od 30 modula uz online mentorsku podršku tijekom deset mjeseci. U predviđenim projektnim aktivnostima, kombinirali su glazbu i audiovizualne (AV) sadržaje, svoje su vježbe snimali mobitelom i kamerom i učitavali snimke na edukacijsku platformu. Proizvedeni medijski AV sadržaj montiran je besplatnim programima, a pri objavljivanju su primijenjene osnovne zakonitosti distribuiranja. Sudjelovanjem u projektnim aktivnostima učenici su povećali svoju digitalnu i medijsku pismenost te su se od konzumenata digitalnih informacija unaprijedili u digitalno i medijski pismene kreatore. Učenici su se prema osobnim afinitetima opredijelili za pojedine aktivnosti, formirali su pet „bendova“ i suradnički svladavali postavljene zadatke.
Učenici koji su sudjelovali u edukacijama:
1.Damjan Relić 3a |
17.Matej Barišić 3.el |
Rezultate svojeg rada pokazao nam je školski bend Kotlovnica na nastupu za Dan škole.
Nastavnici: Sanja Mrzljak Jovanić, Dijana Fotez, Sara Mojzeš, Sanja Špoljarić, Kata Vidaković, Damir Balković, Tomislav Filković i Darko Špoljarić sudjelovali su na dvije dvodnevne radionice koje je organizirao i proveo CARNET u Zagrebu. Usvajanjem novih spoznaja o produkciji, post-produkciji te digitalnoj distribuciji AV materijala povećali su svoje kompetencije za provedbu izvannastavnih aktivnosti u kojima se učenici digitalno i medijski opismenjuju.
Ostale fotografije pogledajte u albumu Projekt „Glazbenom podukom do digitalne i medijske pismenosti“
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.