Poštovani radnici,
prema priloženom popisu iskazani su dani preostalog godišnjeg odmora za 2016. godinu koje možete iskoristiti na vlastiti zahtjev dva puta po jedan dan do 30. lipnja 2017. godine, uz obvezu da o tome obavijestite tajništvo najmanje dva dana prije korištenja godišnjeg odmora, osim ako posebni razlozi na strani škole to onemogućuju.
Pisani zahtjev podnosi se u tajništvu škole. O svojim danima godišnjeg odmora radnik je sam dužan voditi računa.
Ukoliko preostali godišnji odmor ne iskoristite do 30. lipnja 2017., dani će propasti. Za neiskorišteni godišnji odmor ne isplaćuje se naknada. Opširnije Asić Jasna - 1 dan;
Bošnjak Sandra - 1 dan;
Đurasek Alen - 1 dan;
Grahonja Siniša - 1 dan;
Ištvanfi Dubravka - 1 dan;
Ivanac-Jelenčić Valerija - 1 dan;
Jelenčić - 2 dana;
Matošević Ljiljana -1 dan;
Mikolašević Josip - 1 dan;
Nikčevski Robert - 1 dan;
Stojanović Miodrag -1 dan;
Tamaš Nikolina - 1 dan;
Tomšić Goranka – 1 dan;
Živković Veljko -1 dan;
Venus Željka -1 dan;
Radnici koji ne koriste godišnji odmor za vrijeme trajanja proljetnih praznika zadužuju se ostali poslovima: sređivanje imenika, razrednih knjiga, matičnih knjiga, sudjelovanje u radu razrednih vijeća i ostali poslovi.
Tajnica
Ljiljana Kopić
Poštovani,
kao radnici škole obvezni ste, najkasnije u roku od 8 dana od dana nastanka promjene, prijaviti školi svaku promjenu osobnih podataka (prebivalište, boravište, novosklopljene ugovore o radu, uzdržavane članove, promjenu prezimena); u roku od 3 dana dostaviti potvrdu o privremenoj nesposobnosti za rad; te odmah po nastanku dostaviti dokaze o činjenicama na temelju kojih ostvarujete neka od prava propisanih zakonom, kolektivnim ugovorima ili pravilnicima (dostaviti odluke o napredovanju, uvjerenja o položenom stručnom ispitu, potvrde na temelju kojih ostvarujete prava na plaćeni dopust, pomoći, dar djetetu).
Vodite računa da pravovremenim dostavljanjem tih informacija i dokaza ostvarujete mogućnost na uvećanje plaće, promjenu obračuna prireza, poreznog odbitka ili sličnoga.
Poziv za skup radnika
Popis birača na izborima za povjerenika radnika za zaštitu na radu
Odluka o provođenju izbora povjerenika radnika za zaštitu na radu
Popis biraca na izborima za povjerenika radnika za zastitu na radu.pdf
Odluka o provo enju izbora povjerenika radnika zastite na radu.pdf
Poziv za skup radnika, 13.04.2023.pdf
Odluka o imenovanju Birackog odbora.pdf
Odluka o imenovanju Izbornog odbora.pdf
Zapisnik Birackog odbora.pdf
Zapisnik o prethodnim rezultatima izbora za povjerenika radnika za zastitu na radu, 18.4.2023.pdf
Zapisnik o konacnim rezultatima Izbornog odbora 24.4.2023. .pdf
Prezentacija i radionica o samovrjednovanju
Autor: Zorislav Jelenčić, 16. 1. 2013.
U ponedjeljak, 14. siječnja 2013. godine, na sjednici Nastavničkog vijeća Srednje škole Marka Marulića Slatina predstavljen je sustav samovrjednovanja strukovnih škola, koji za cilj ima promicanje kontinuiranog unaprjeđivanja kvalitete, a u sam proces bi trebali biti uključeni svi djelatnici i učenici škole.
Samovrjednovanje je proces koji je pod kontrolom samih ustanova za strukovno obrazovanje i za koji su same odgovorne, a može se definirati kao sustavni i progresivni proces procjenjivanja u kojem ustanove prikupljaju i analiziraju dokaze kako bi donijele prosudbe i odluke o svojoj izvedbi u odnosu na dogovorene kriterije i indikatore. Provodi se po zadanim kriterijima, istim za sve škole u Hrvatskoj, što će u budućnosti omogućiti usporedivost škola. Prioritetna područja praćenja, ocjenjivanja i unapređivanja su:
- Planiranje i programiranje rada
- Poučavanje i podrška učenju
- Postignuća učenika i ishodi učenja
- Materijalni uvjeti i ljudski potencijali
- Suradnja unutar ustanove i suradnja s ostalim dionicima
- Upravljanje ustanovom i kvalitetom
U nastavku sjednice, radom u grupama, napravljena je SWOT analiza (prednosti, nedostatci, neiskorišteni resursi, prepreke u napredovanju, moguća poboljšanja i čimbenici napretka) prvog prioritetnog područja – Planiranje i programiranje rada.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.