preskoči na sadržaj

Srednja škola Marka Marulića Slatina

Najčitači

Najčitači u ožujku

Autor: Damir Balković, 1. 4. 2011.

Najčitači u ožujku su: Maja Šafar, III. a gimnazije i Tihana Đuričić, IV. ekonomske posudile su tijekom ožujka po 7 knjiga.
Korisnici su najviše posuđivali sljedeće knjige: Aesshylus. Grčke tragedije - 28 puta; Kovačić, Ante. U registraturi - 26 puta; Goethe,Johann Wolfgang. Patnje mladog Werthera - 22 puta.

KOLIKO UČENICI POSUĐUJU KNJIGE U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Tijekom ožujka knjižničar je prikupio sljedeće podatke:

Mjesto Razred Broj knjiga
1. IV. EKONOMSKE 51
2. IV. A GIMNAZIJE 37
3. III. EKONOMSKE 36
4. I. B GIMNAZIJE 30
5. III. B GIMNAZIJE 28
6. III. A GIMNAZIJE 24
7. II. EKONOMSKE 23
8. I. EKONOMSKE 21
9. I. A GIMNAZIJE 20
10. II. B GIMNAZIJE I IV. B GIMNAZIJE 13
11.

IV. ELEKTROTEHNIKE I IV. POLJ. TEHNIČARI

11
12. III. AGROTURISTI/POLJ. TEHNIČARI 10
13.

III. ELEKTROTEHNIKE

9
14.

II. C GIMNAZIJE

7
15. II. AGROTURISTI 6
16.

I. ELEKTROTEHNIKE

5
17.

II. A GIMNAZIJE I I. AGROTURISTI

4
18.

I. POLJ. TEHNIČARI I II. POLJ. TEHNIČARI

3
19.

II. ELEKTROTEHNIKE

1




Popis udžbenika

Raspored zvona


 

 

eTwinning

Pano tjedna


Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.

Instagram
Školska zadruga "SLATINA"
Škola na društvenim mrežama



Školska zadruga

Pronađite nas i na:


Š K O L S K I V R T


CMS za škole logo
Srednja škola Marka Marulića Slatina / Trg Ruđera Boškovića 16, HR-33520 Slatina / ss-mmarulica-slatina.skole.hr / ss.marka.marulica@vt.t-com.hr
preskoči na navigaciju