preskoči na sadržaj

Srednja škola Marka Marulića Slatina

Najčitači

Najčitači u ožujku

Autor: Damir Balković, 3. 4. 2014.

Najtraženija knjiga u ožujku bila je Život je san Pedra Calderona de la Barce.
Kao najčitatelj nije se nitko posebno istakao. Devet je učenica posudilo po četiri knjige, a one su: Monika Tokić, Martina Jukić, Ana Benković, Andrea Gregurić, Senna Šimek, Natalija Ivezić, Matea Minauf, Barbara Farkaš i Ena Prebeg.

KOLIKO UČENICI POSUĐUJU KNJIGE U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Tijekom ožujka knjižničar je prikupio sljedeće podatke:

Mjesto Razred Broj knjiga
1. II. A GIMNAZIJE 34
2. I. A GIMNAZIJE 33
3. II. B GIMNAZIJE 24
4. IV. A GIMNAZIJE I I. EKONOMSKE 19
5. III. C GIMNAZIJE 18
6. III. B GIMNAZIJE 15
7. IV. B GIMNAZIJE 13
8. I. B GIMNAZIJE 12
9. III. A GIMNAZIJE I III. EKONOMSKE 11
10. I. AGROTURISTI 7
11. II. EKONOMSKE 5
12. IV. EKONOMSKE I II. AGROTURISTI 4
13. III. AGROTURISTI 3
14. I. ELEKTROTEHNIKE I IV. POLJ. TEHNIČARI 2
15. II. ELEKTROTEHNIKE, III. ELEKTROTEHNIKE I I. POLJ. TEHNIČARI 1
16. IV. ELEKTROTEHNIKE, IV. AGROTURISTI, II. POLJ. TEHNIČARI I III. POLJ. TEHNIČARI 0

 




Popis udžbenika

Raspored zvona


 

 

eTwinning

Pano tjedna


Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.

Instagram
Školska zadruga "SLATINA"
Škola na društvenim mrežama



Školska zadruga

Pronađite nas i na:


Š K O L S K I V R T


CMS za škole logo
Srednja škola Marka Marulića Slatina / Trg Ruđera Boškovića 16, HR-33520 Slatina / ss-mmarulica-slatina.skole.hr / ss.marka.marulica@vt.t-com.hr
preskoči na navigaciju