preskoči na sadržaj

Srednja škola Marka Marulića Slatina

 > Projekti  > ERASMUS +
ERASMUS+ projekti

Srednja škola Marka Marulića Slatina akreditirana je ustanova za provedbu ERASMUS+ projekta. Agencija za mobilnost i programe EU na temelju Odluke o dodjeli Erasmus akreditacija u području odgoja i općeg obrazovanja u okviru Poziva na podnošenje prijedloga za 2022. za program Erasmus+ našoj je ustanovi dodijelila Erasmus akreditaciju za odgoj i opće obrazovanje. 

Akreditacija je dodjeljena za razdoblje od 1. veljače 2023. do 31. prosinca 2027.

Dodjela Erasmus akreditacije podrazumijeva da će škola biti izravno financirana u okviru Ključne aktivnosti 1: Mobilnost osoblja u odgoju i općem obrazovanju ukoliko u okviru Poziva na podnošenje prijedloga za 2023. godinu, podnesemo posebnu prijavu za dodjelu bespovratnih sredstava za nositelje Erasmus akreditacije. Godišnji iznosi bespovratnih sredstava za akreditirane podnositelje temeljit će se na kriterijima definiranim Pozivom na podnošenje prijedloga.


 

Izvješće nakon provedene mobilnosti u okviru ERASMUS+projekta

Autor: Sanja Špoljarić, 12. 9. 2019.

Izvješće nakon povratka s mobilnosti
- Sanja Špoljarić, prof. mentor engleskog jezika i književnosti
- Srednja škola Marka Marulića Slatina

nakon provedene mobilnosti u okviru ERASMUS+ projekta 2019-1-HR01-KA101-060710 pod nazivom Kreativna preobrazba odgojno-obrazovnog procesa (CRESMO-CREative School MakeOver)
provedene u periodu od 02. do 07. rujna 2019. u Londonu, Velika Britanija.

Vrsta aktivnosti: strukturirani tečaj pod nazivom Creative Methodology for Teachers of English as a Foreign Language u trajanju od 6 dana

Službeni jezik tečaja: engleski

Zemlje sudionice: Hrvatska, Italija, Njemačka i Slovenija

Opis aktivnosti po danima:

Svakoga su se dana aktivnosti odvijale u dva bloka. Tečaj je započinjao u 9 sati te trajao do 15 sati.

  

1. dan (ponedjeljak, 02.09.2019.)

Neuro-Linguisitic Programming (NLP), Creativity and Motivational Issues

Na samome početku polaznici su imali priliku predstaviti se u profesionalnom smislu te iskazati svoja očekivanja od tečaja. Prvi dio dana odnosio se na teorijski pristup, a drugi na praktičnu primjenu teorijskog pristupa na konkretnim primjerima u nastavi. Neke od obrađenih tema bile su poticanje motivacije kod učenika i teorija pod nazivom Neuro-lingvističko programiranje.

 

Obrađene teme:

Ways of encouraging learners to think

How to boost learner motivation and goal setting

Recognising different learning styles and adapting your teaching to different needs

 

Introduction to Neuro-Linguistic Programming (NLP)

Developing materials in line with NLP

NLP - helping learners overcome limiting beliefs and improve learner effectiveness

 

2. dan (utorak, 03.09.2019.)

Task Based Learning (TBL)

Drugi dan obuhvatio je teorijski pristup metodi Task Based Learning. Nakon toga polaznici su osmišljavali aktivnosti za nastavu prema ovom pristupu.

Obrađene teme:

Introduction to TBL

TBL cycle

Demo Lesson

Effectiveness of TBL - discussion of observed lesson

Workshop - Going beyond the coursebook. Developing materials in line with TBL.

 

3. dan (srijeda, 04.09.2019.)

Creative Teaching Strategies and Techniques

Treći dan bavio se kreativnošću, odnosno pristupu nastavi koji potiče nastavnika da se udalji od ustaljenih navika i metoda. Uključivao je praktične savjete kako postići kreativnost te konkretne primjere kreativnih aktivnosti. Polaznici su dobili pregršt savjeta i primjera kako nastavu učiniti zanimljivijom za učenika.

 

Obrađene teme:

Error Correction - How many ways are there?

Teaching pronunciation - Creative ideas to cater to all styles

Effective drilling

Beyond the Gap Fill - Creative ideas for controlled practice

Let's bring back dictation

Warmers and fillers - fresh ideas to open and close lessons

Creative ideas for homework

 

4. dan (četvrtak, 05.09.2019.)

Learner Generated Teaching

Dan je započeo primjerom oglednog sata prema metodi dogme, odnosno poučavanju bez prethodnog planiranja koje je usmjereno na učenika i njegove potrebe. Razmotrene su prednosti i nedostatci toga pristupa te su polaznici osmislili jedan sat prema pristupu dogme.

 

Obrađene teme:

Teaching with no materials.

Introduction to "teaching unplugged" methodology

Demo lesson

Effectiveness of "Dogme" methodology

Group discussion following the observed lesson

Practical ideas to help participants become confident "dogme" teachers and apply this principle in their own teaching

 

5. dan (petak, 06.09.2019.)

Peti dan uključivao je zanimljive aktivnosti za usvajanje jezika kroz dramu, glazbu, pripovijedanje i poeziju.

Language Play and Language Learning

Obrađene teme:

Games and Language Learning

Using stress, intonation, rhythm and pauses for dramatic effect

Drama based activities

Storytelling and Music

Learn and play - using humour in EFL teaching

Teaching large classes

 

6. dan (subota, 07.09.2019.)

End of week revision of the topics covered.

Zadnji dan obuhvaćao je samorefleksiju na odrađeno, raspravu na temu kako uključiti elemente kulture u nastavu te povratne informacije i podjelu certifikata.

 

Obrađene teme:

Discussion: How do we involve culture in English Language teaching? What useful materials are available? 

Course Round-Up & Farewells

Presentation of certificates and end of course feedback.

Dojmovi nakon provedene mobilnosti:

Zbog malog broja sudionika tečaj je bio vrlo intenzivan. Suradnja među polaznicima je bila izvrsna. Dobili smo sve potrebne informacije o temama koje smo obrađivali te odgovore na dodatna pitanja. Tečaj mi je, osim usvajanja novih metodoloških sadržaja i kreativnog načina razmišljanja, pomogao u dodatnom obogaćivanju jezika, te razumijevanju drugih kultura. Također, omogućio mi je razumijevanje specifičnih metodoloških pristupa te njihovu implementaciju u nastavu. Prikupila sam i mnogo praktičnih ready-to-use aktivnosti koje mogu lako uključiti u svoju nastavu. Stečena znanja ću vrlo jednostavno uključiti u svoju nastavu te smatram kako sam ovim tečajem posebno osvijestila važnost kreativnosti u nastavnom procesu.

 

 




Popis udžbenika

Raspored zvona


 

 

eTwinning

Pano tjedna


Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.

Instagram
Školska zadruga "SLATINA"
Škola na društvenim mrežama



Školska zadruga

Pronađite nas i na:


Š K O L S K I V R T


CMS za škole logo
Srednja škola Marka Marulića Slatina / Trg Ruđera Boškovića 16, HR-33520 Slatina / ss-mmarulica-slatina.skole.hr / ss.marka.marulica@vt.t-com.hr
preskoči na navigaciju