preskoči na sadržaj

Srednja škola Marka Marulića Slatina

 > Projekti  > ERASMUS +
ERASMUS+ projekti

Srednja škola Marka Marulića Slatina akreditirana je ustanova za provedbu ERASMUS+ projekta. Agencija za mobilnost i programe EU na temelju Odluke o dodjeli Erasmus akreditacija u području odgoja i općeg obrazovanja u okviru Poziva na podnošenje prijedloga za 2022. za program Erasmus+ našoj je ustanovi dodijelila Erasmus akreditaciju za odgoj i opće obrazovanje. 

Akreditacija je dodjeljena za razdoblje od 1. veljače 2023. do 31. prosinca 2027.

Dodjela Erasmus akreditacije podrazumijeva da će škola biti izravno financirana u okviru Ključne aktivnosti 1: Mobilnost osoblja u odgoju i općem obrazovanju ukoliko u okviru Poziva na podnošenje prijedloga za 2023. godinu, podnesemo posebnu prijavu za dodjelu bespovratnih sredstava za nositelje Erasmus akreditacije. Godišnji iznosi bespovratnih sredstava za akreditirane podnositelje temeljit će se na kriterijima definiranim Pozivom na podnošenje prijedloga.


 

Erasmus+ mobilnost nastavnika: razvijanje kreativnosti i primjena umjetnosti u izvannastavnim aktivnostima

Autor: Kata Vidaković, 4. 10. 2023.

Profesorice Kata Vidaković i Tea Šafar sudjelovale su na mobilnosti u Barceloni od 20. do 27. kolovoza 2023. godine u provedbi ERASMUS+ projekta.

 

Nastavnice su sudjelovale na strukturiranom tečaju pod nazivom:

 “Active Art: Understanding and Enjoying Art in the  Classroom and Beyond“ u trajanju od 6 dana. 


Voditeljica tečaja Marta Mandolini

Naše su nastavnice s drugim sudionicima tečaja usvajale ishode:

  • Polaznik koristi psihologiju u razumijevanju umjetničke teorije i praktičnoj provedbi
  • Razumije i razmatra različite načine umjetničke interpretacije i kreativnog učenja
  • Aktivno održava pažnju i motivaciju učenika u procesu učenja
  • Potiče lateralno mišljenje u grupnim i individualnim vježbama

Na radionici Umjetničko obrazovanje sudionicima su pojašnjeni temelji psihologije umjetnosti, umjetnički fenomen (umjetnik, promatrač, umjetničko djelo) te značaj njegovog utjecaja na umjetničko obrazovanje. Polaznici tečaja praktično su primijenili naučeno u grupnoj aktivnosti - upoznavanje sudionika, crtanjem portreta u Picassovom stilu te slikanje u paru prema brojevima u stilu Joan Miroa. 

  

Tijekom trajanja tečaja, provedene su i druge radionice: Umjetnost u učionici i izvan nje, Umjetnost i komunikacija, te  Aktivna umjetnost. U prvom dijelu edukacija, temeljeno na psihologijskoj znanosti,  pojašnjeni su ključni pojmovi, prezentirane različite tehnike te se sudionike poticalo da na različite načine rasprave usvojene ishode (grupna rasprava i fokus grupa). Nakon usuglašivanja stavova, prelazilo se na praktične aktivnosti (vježba „magični tuš“ – vođena meditacija i vizualizacija; praktični rad – istraživanje vode i boje, vježba disanja i fokusiranja; vježba  „slijepo crtanje“ ; izrađivanje rada Trencadis tehnikom u paru i sl.).

Osim primjene umjetnosti u učionici, pri posjeti Nacionalnom muzeju umjetnosti Katalonije sudionici su usvajali kako primijeniti umjetnost izvan učionice. Ondje su, zajedno s voditeljicom tečaja, proveli mindufulness vježbu te odradili praktične zadatke (sudionici su samostalno ili u parovima analizirali izložene umjetnine primjenom usvojenih tehnika).

Sudionici tečaja iz: Italije, Poljske, Mađarske, Češke, Slovačke, Estonije i Hrvatske pri posjeti Nacionalnom muzeju umjetnosti Katalonije

Tečaj je organizirala i provela EUROPASS Academy of Creativity,  Barcelona u Španjolskoj, a po završetku, sudionicima su dodijeljeni certifikati i prigodni darovi.

  


Uspješno dovršen tečaj “Active Art: Understanding and Enjoying Art in the  Classroom and Beyond“

Razlog zašto su naše profesorice matematike odabrale ovakav tečaj je u nastavku provedbe ovogodišnjeg ERASMUS+ projekta u našoj školi. Naime, profesorice Kata Vidaković i Tea Šafar, tijekom tekuće školske godine, provodit će s učenicima izvannastavne aktivnosti „kreativno recikliranje otpadnih materijala“ te će u praksi primijeniti, na tečaju, stečena znanja i vještine (lateralno razmišljanje nastavnika, kreativni stav za bolju komunikaciju s učenicima, aktivno održavanje pažnje i motivacije učenika u učionici i izvan nje, razumijevanje i uživanje u umjetnosti u učionici – izrada uporabnih i ukrasnih predmeta, povijesni razvoj umjetnosti, menadžment u umjetnosti i sl.).

Preporuka je drugim nastavnicima da se uključe u ERASMUS aktivnosti u našoj školi, te da sudjeluju u osmišljavanju i provedbi projekata te mobilnostima u slijedećem razdoblju.

Profesorice Kata Vidaković i Tea Šafar

 




Popis udžbenika

Raspored zvona


 

 

eTwinning

Pano tjedna


Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.

Instagram
Školska zadruga "SLATINA"
Škola na društvenim mrežama



Školska zadruga

Pronađite nas i na:


Š K O L S K I V R T


CMS za škole logo
Srednja škola Marka Marulića Slatina / Trg Ruđera Boškovića 16, HR-33520 Slatina / ss-mmarulica-slatina.skole.hr / ss.marka.marulica@vt.t-com.hr
preskoči na navigaciju