Međupredmetni projekt Pandemija i mentalno zdravlje provodi se u 2. i 3. razredima opće gimnazije i povezao je nastavne predmete Hrvatski jezik, Informatiku, Biologiju, Psihologiju i Tjelesnu i zdravstvenu kulturu. U ovaj projekt uključena je i rad stručne službe škole, psihologinje i pedagoginje na satovima razrednika.
Projekt provode nastavnice:
- Ksenija Rastija - voditeljica projekta,
- Željka Orban - koordinatorica projekta,
- Dragana Medved, Mirta Drokan, Zorica Karan, Ljiljana Matošević i Antonija Blaženović.
Utjecaj novca na pojedinca u doba pandemije (aktualizacija književnoga djela)
Autor: Sandra Bošnjak, 22. 3. 2021.
Drama Škrtac, jedno od najboljih Moliereovih umjetničkih ostvarenja, svjetski je poznata komedija o starcu Harpagonu kojega karakterizira škrtost. Djelo je nastalo u doba klasicizma (17. stoljeće) u Francuskoj.
Okosnicu radnje čini Harpagonova škrtost zbog koje svi ukućani pate. On predstavlja odraz francuskog građanstva, kao novog društvenog stupa koje se sve više bogati trgovinom, novčarskim transakcijama i bankarstvom, ali i lihvarenjem.
Vječna teza o negativnom utjecaju novca na ljude dovodi do zaključka da čovjek nije prezao ni pred kim ni pred čim kako bi došao do njega. U suvremeno doba, naročito u doba pandemije, čini se kao da još više prirasta srcu jer postaje i potrebniji za egzistenciju. Čitajući izborno djelo za cjelovito čitanje, Moliereovu komediju, i raspravljajući o njoj (koliko škrtost kao mana može negativno utjecati na nečiji život, ali i na život njegove obitelji), učenici 2. razreda na satu Hrvatskoga jezika uvidjeli su i osvijestili negativan utjecaj novca na ljude i u mentalnom smislu. On ljude ne samo da mijenja, nego ih i kvari. Svoja su promišljanja iznijeli po prvi put u esejima (s čijim su se oblikom tek upoznali i na ovaj način uvježbavali njegovo pisanje), a neke od njih možete pročitati u nastavku.
Željka Orban, prof.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.