Međupredmetni projekt Pandemija i mentalno zdravlje provodi se u 2. i 3. razredima opće gimnazije i povezao je nastavne predmete Hrvatski jezik, Informatiku, Biologiju, Psihologiju i Tjelesnu i zdravstvenu kulturu. U ovaj projekt uključena je i rad stručne službe škole, psihologinje i pedagoginje na satovima razrednika.
Projekt provode nastavnice:
- Ksenija Rastija - voditeljica projekta,
- Željka Orban - koordinatorica projekta,
- Dragana Medved, Mirta Drokan, Zorica Karan, Ljiljana Matošević i Antonija Blaženović.
Intervju
Autor: Sandra Bošnjak, 26. 3. 2021.
Intervju s glavnim epidemiologom Virovitičko-podravske županije, prim. mr. sc. Miroslavom Venusom - Medicina protiv pandemije Na početku provedbe projekta Pandemija i mentalno zdravlje zaključili smo kako je važno educirati se i proširiti dosadašnja znanja o virusu COVID-19. Pod edukacijom istaknuli smo informiranje o simptomima bolesti, mjerama zaštite i sprječavanje njezina širenja te mogućnostima njezina liječenja.
Složili smo se oko toga da bi nas točno, stručno i iz prve ruke mogao informirati prim. mr. sc. Miroslav Venus, dr. med., spec. i epidemiolog, ravnatelj Zavoda za javno zdravstvo „Sveti Rok“ Virovitičko-podravske županije, predsjednik Hrvatskog epidemiološkog društva i član Stožera civilne zaštite Virovitičko-podravske županije, stoga su učenici 3. razreda u sklopu nastave Hrvatskoga jezika sastavili pitanja za spomenuti intervju pod mentorstvom prof. Željke Orban. Zbog epidemioloških ograničenja, intervju smo proveli virtualnim putem i ovom prilikom još jednom zahvaljujemo prim. mr. sc. Venusu koji je unatoč brojnim poslovnim obvezama uspio izdvojiti vrijeme i uvelike nam pomagao u razrješavanju naših nedoumica vezanih uz virus. Informacije do kojih smo došli možete pročitati u originalnom intervjuu s prim. mr. sc. Miroslavom Venusom.
Željka Orban, prof.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.