Međupredmetni projekt Pandemija i mentalno zdravlje provodi se u 2. i 3. razredima opće gimnazije i povezao je nastavne predmete Hrvatski jezik, Informatiku, Biologiju, Psihologiju i Tjelesnu i zdravstvenu kulturu. U ovaj projekt uključena je i rad stručne službe škole, psihologinje i pedagoginje na satovima razrednika.
Projekt provode nastavnice:
- Ksenija Rastija - voditeljica projekta,
- Željka Orban - koordinatorica projekta,
- Dragana Medved, Mirta Drokan, Zorica Karan, Ljiljana Matošević i Antonija Blaženović.
Međupredmetna suradnja
Autor: Sandra Bošnjak, 24. 3. 2021.
Međupredmetna suradnja Hrvatskoga jezika i Informatike u sklopu projekta Pandemija i mentalno zdravlje Prepoznavanje problema mentalnoga zdravlja – anketni obrazac za nastavnike U sklopu školskog projekta Pandemija i mentalno zdravlje, nastavno na dosadašnje projektom planirane aktivnosti, na satu Hrvatskoga jezika učenici 2. razreda opće gimnazije sastavljali su Anketni obrazac s ciljem prikupljanja i obradbe podataka o educiranosti nastavnika uz problematiku uzrokovanu pandemijom, tj. nastavom na daljinu, o mentalnom zdravlju. Nastala pitanja učenici su na nastavi Informatike s prof. Ksenijom Rastijom digitalno oblikovali. Rješavanju Anketnog obrasca pristupilo je 44 nastavnika naše škole nakon čega su rezultati obrađeni i analizirani na satu Hrvatskoga jezika.
Sadržaj Anketnog obrasca možete pogledati u nastavku:
Nakon obradbe prikupljenih podataka vidljivo je da se većina nastavnika slaže kako je njihova obveza reagirati na probleme mentalnog zdravlja učenika. Svjesni su da nisu dovoljno educirani o pojmovima mentalnog zdravlja za što prvenstveno smatraju odgovornima sami sebe, a onda i stručnu službu. Nažalost, većina ne zna komu bi se obratili kako bi se educirali o problemima mentalnoga zdravlja, a složni su u tomu da su ti problemi kod adolescenata u porastu. Nadalje, dvoje oko prepoznavanja smetnji u ispitanom području, ali se slažu da bi svi odgojno-obrazovni djelatnici uključeni u rad s učenikom trebali biti upoznati s njegovim nastalim problemom. Iz navedenog zaključujemo kako je novonastala (pandemijska) situacija produbila dosadašnje probleme mentalnoga zdravlja i kako je nužno poraditi na educiranju nastavnika u rješavanju istih s ciljem zaustavljanja daljnjeg mentalnog „propadanja“ učenika.
Željka Orban, prof.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.