5. savjetnički posjet
Autor: Sandra Bošnjak, Željka Orban, 17. 12. 2019.
U ponedjeljak, 16. prosinca održan je 5. savjetnički posjet u sklopu eksperimentalne provedbe programa “Škola za život”. Nakon pozdravnog govora ravnatelja, prof. Ivana Roštaša, voditeljice edukacije, Snježana Krištofik Juranić i Ana Lopac Groš, održale su radionice s temama Suradničko planiranje, Profesionalni razvoj i Pogled unatrag za korak unaprijed.
Glavni cilj ovoga posjeta, osim pružanja podrške u okviru reforme, bio je potaknuti nastavnike na promišljanje o suradničkom planiranju u okviru dviju aktivnosti - Šest šešira mišljenja i Mikropoučavanja. Nakon zaključaka da uspješna suradnja nastavnika pridonosi dijeljenju zajedničkih ciljeva, zajedničkoj odgovornosti za učenikovo učenje i unaprjeđenje rada te poboljšanju poučavanja, sudionici su u skupinama prema ulogama proveli mikroplaniranje kroz strukturu planiranja, poučavanja i osvrta. Provedbom refleksije o mikropoučavanju završio je prvi dio edukacije.
U drugom dijelu sudionici su procjenjivali svoj profesionalni razvoj i planirali isti u određenom području (Ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda, Vrednovanje učenja, Upravljanje vještinom učiti kako učiti, Učinkovita suradnja, Autonomija u poučavanju, Podrška razvoju vještine rješavanja problema, Poznavanje predmeta i međupredmetnih tema, Integracija IKT-a na razinama prepoznavanja, razumijevanja, primjene i integracije).
Zadatak posljednjeg dijela edukacije bio je prepoznati značajke i vrijednosti tehnike završnog razgovora (debriefing – tehnika dobivanja i davanja povratnih informacija, otkrivanja i rješavanja nedoumica te dubljeg promišljanja o nekoj temi) te analiza aktivnosti provedenog mikropoučavanja iz prvog dijela. Edukacija je završila evaluacijom savjetničkog posjeta.
U nastavku možete vidjeti kako je protekla provedba svih aktivnosti.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.